BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Anda terlalu ceria dan gembira. Inginkan sesuatu yang bosan dan mampu menggugat keceriaan anda serta menyebabkan anda berasa bosan dan tidak bermaya. TAHNIAH~ Anda telah tiba di blog yang benar-benar bosan. Tahap kebosanan telah diiktiraf JKKK Tanah Malaya, Borneo Utara dan Kepulauan Timor Leste.

powered by nuffnang~

Friday, January 9, 2009

++ bila aku BERSUARA ++

aku tak tahu !!

aku tak peduli !!

aku tak nak tahu !!

dan

aku tak nak peduli !!



just blame it on me, and i will take the risk!!!

5 comments:

Anonymous said...

yeah!!! i'm blame it on u!!!
(ko ckp pe sbnrnye? saye tak brape nk phm la...)

padilchan said...

~lalalala

Anonymous said...

let bygones be bygones....

Anonymous said...

btoi btoi btoi!!!

Anonymous said...

idup perlu DterusN.peperangan bukn penyelesaiN.mari Mcari damai yg ilang.ktenangN hak milik stiap insan.kbencian mnambah kresahN.sejukN ati dgn senyuman penuh keikhlasN.hargai sbuah psahabatN(yeaah!!!A+ sastera akue)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails