BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Anda terlalu ceria dan gembira. Inginkan sesuatu yang bosan dan mampu menggugat keceriaan anda serta menyebabkan anda berasa bosan dan tidak bermaya. TAHNIAH~ Anda telah tiba di blog yang benar-benar bosan. Tahap kebosanan telah diiktiraf JKKK Tanah Malaya, Borneo Utara dan Kepulauan Timor Leste.

powered by nuffnang~

Sunday, December 6, 2009

padilchan still single~


saya masih single~

siapa kata saya sudah couple

siapa kata saya sudah berpunya

saya masih single~


p/s: saya online dengan menggunakan perkhidmatan P1WiMax P1WiMin

4 comments:

nameless said...

oi, ko single tu in term of what??

SAYA tak kate awk da couple..
tp SAYA kate awak da berpunye..
:D
i'm know i'm rite!
[nada berlagak ok!]

Anonymous said...

hahahaha...lawak r post ni...
padil single?????
buktikan.......lalala~

padilchan said...

~nameless~

kind of belagak gak ar... huhu~

~Anonymous~

xcaye sudey.. buktikan sape couple ak??? (kalu ade ar...) haha~

nameless said...

ade je kot bukti...
sedikit bersepah bukti2nye...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails