BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Anda terlalu ceria dan gembira. Inginkan sesuatu yang bosan dan mampu menggugat keceriaan anda serta menyebabkan anda berasa bosan dan tidak bermaya. TAHNIAH~ Anda telah tiba di blog yang benar-benar bosan. Tahap kebosanan telah diiktiraf JKKK Tanah Malaya, Borneo Utara dan Kepulauan Timor Leste.

powered by nuffnang~

Monday, September 20, 2010

hari ini aku bermonolog


tatkala aku masih terkapai-kapai mengejar kehidupan, insan lain sudah mampu bergembira dengan hasil usaha mereka. kini aku sudah ditinggalkan berbatu-batu oleh waktu. kapan aku mampu mengejarnya kembali. mungkin rezeki masih belum berpihak kepada aku.
-hati kecil

"pakcik tunggu le... penat dah nie... jangan le jalan laju sgt..."

6 comments:

nama yang baik said...

insyaallah ada rezeki buat kamu. usaha kuat-kuat.

bukan ker ko ni jenis jln laju-laju ker??

Anonymous said...

rilex r..tibe mase sampai la giliran ko... :P rezeki masing2 ade..dun wori..

~ said...

bnykkn brdoa, semakin dekat pada tuhan semakin mudah laluan brjaya, Insyallah~

Ted said...

dude...1 je nak komen...aku knal la gmbr 2, femes sgt...kat mane yerk? *wink*

padilchan said...

::nama yang baik::

pakcik jalan lagi laju... hihi~

::c.i.n.O.n.e.t::

cam tunggu giliran kawen la pulak... betoi x jang??? so ak akan terus menunggu dan mencuba... hihi~

::~::

insyaAllah~

::Ted::

haha~ gambar tyme g berpoya2 tu le... bile agi nak berpoya2 nie... next destination pengkalan kubur... kamu jadik pemandu pelancong... k x??? lala~

Ted said...

no hal...lets poya2 lg...haha~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails