BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Anda terlalu ceria dan gembira. Inginkan sesuatu yang bosan dan mampu menggugat keceriaan anda serta menyebabkan anda berasa bosan dan tidak bermaya. TAHNIAH~ Anda telah tiba di blog yang benar-benar bosan. Tahap kebosanan telah diiktiraf JKKK Tanah Malaya, Borneo Utara dan Kepulauan Timor Leste.

powered by nuffnang~

Thursday, January 20, 2011

aku bosan~

aku sangat bosan

cuasa sangat panas

aku sangat bosan



ini ted


jangan marah yek ted. haha~

5 comments:

Ted said...

waktu tgh "pregnant"...haha~

padilchan said...

haha~

pregnant anak siapa tu???

adakah anak syukri???

Ted said...

motif anak syuk? agagaga~

nie, ms thn 4 kan...waktu ble eh? lupa sudah...bnyk kali ko bertapa di bilik aku...haha~

padilchan said...

tyme nie baru lepas balik dari HKL la... buka jahit dagu... haha~

Ted said...

owh...ingat2, waktu nie aku tgh tensen nak viva...actually xde la tensen sgt pn sbb asyik dul bc komik je...haha~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails