BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Anda terlalu ceria dan gembira. Inginkan sesuatu yang bosan dan mampu menggugat keceriaan anda serta menyebabkan anda berasa bosan dan tidak bermaya. TAHNIAH~ Anda telah tiba di blog yang benar-benar bosan. Tahap kebosanan telah diiktiraf JKKK Tanah Malaya, Borneo Utara dan Kepulauan Timor Leste.

powered by nuffnang~

Wednesday, March 2, 2011

kenapa padilchan masih single~

kenapa padilchan masih single?

sebab padilchan tak hensem. haha~

Jadi,dengar sini kaum lelaki.
Sebelum kahwin,jangan sesekali pun anda menghabiskan duit anda untuk gelfen/marka/awek/cewek anda.Simpan dan kumpul untuk kahwin.Risau takut nanti awek merajuk?Pedulikkan.Ada member aku kata,"bila couple keluar,lelaki la kena bayar sebab kita lelaki..." Aku sengih aje la.Pada aku persetankan semua tu.Buat apa aku nak keluar duit untuk seorang perempuan yang aku sendiri tak tau masa depan dia dengan aku ke tak.Melabur gila-gila duit lepas tu dia kahwin dengan orang lain.HAH!
nota kaki: aku tau aku tak hensem dan tak romatik. sekian~

15 comments:

Ted said...

setelah lame memendam, akhirnya terluah gak ah dude? haha~

Anonymous said...

Sudah bersedia la tu~

nAmeLeSs said...

sy nameless berjantina pompuan:
sy kalo boleh mmg tanak laki byrkan pun.. pape hal tggu kawen kang. sy da keje, dan sy ade duit sndiri ok.. lalala~ sy alergic kot.. kalo lelaki byrkan, rase bdn gatal2, merah2.. allergic reaction sy~
(statement umum.. tu pasal pakai "sy" haha..)

padilchan said...

::ted::

haha~ kau masi ingat statement aku. but itulah yang aku fikir.

::putera cupid::

sudah bersedia untuk???

::nAmeLeSs::

saya tahu anda berjantina perempuan eventho' anda tidak nyatakan. haha~

dalam konteks sebagai friend aku rasa tidak menjadi masalah kerana kekerapannya sekali sekala. But if as kekasih hati, for me NO~ NO~ NO~ maybe ada sesetengah pihak mengatakan yang aku tidak romantis or tidak gentlemen but who cares?

::nota kaki:: sama-sama gatal sama-sama tanggung~

~ said...

nampak sngt menipu~hahaha

Anonymous said...

pehh....statement...
patut r awek ko lari dulu yek???
hoooho :P

Faizzoth van der MoFa said...

Cam penah kene batang idong sendirik jak...Haha !!! Sama-sama gatal sama-sama tanggung...Hahaha !!! i loke ur qoute... Blh pinjam neh...

padilchan said...

::~::

apa yang menipunya?

:: c.i.n.O.n.e.t ::

aku ada awek ke dulu? huhu~ aku pun tak tau yang aku ada awek dulu.

::Faizzoth van der MoFa::

silakan~

Anonymous said...

ade la weh...

kan aku penah cite kt ko psl gosip kat matrix dulu tu...adoi...

pelupe...
mkn semot byk sgt tu r pasalnye... :P

padilchan said...

:: c.i.n.O.n.e.t ::

aku ade awek ko yang cite? serious~ aku salah baca ayat ko or aku yang tak paham.

T.T

::nota kaki:: bukan aku yang makan semut, semut yang masuk dalam mulut aku.

Anonymous said...

hahahahahhaha :P

saje wat ayat kel kt situ...
sebab ko xnak ngaku ko de awek dulu..
so aku cite r...hahaha :P

Faizzoth van der MoFa said...

Cer citer cer citer...

padilchan said...

:: c.i.n.O.n.e.t ::

cer citer cer citer~ aku pun nak dengar jua. haha~

p/s: cite tyme aku call ko nanti yek. mane la tau cite tu cite lucah. xsesuai untuk pembaca muda blog aku. haha~

::Faizzoth van der MoFa::

kau benda-benda macam ni laju ja nak tau kan. kepochi gile~

Faizzoth van der MoFa said...

Hahaha !!! xkan dah cuak kot...haha !!! citer kat sini jer...xpayah nk call2..menghabeskan kredit jer....Hahaha !!!

Anonymous said...

hahahaha :P

laju je orang nak tau pasal ko padel..
perahsia sangat ni....hahahha :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails