BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Anda terlalu ceria dan gembira. Inginkan sesuatu yang bosan dan mampu menggugat keceriaan anda serta menyebabkan anda berasa bosan dan tidak bermaya. TAHNIAH~ Anda telah tiba di blog yang benar-benar bosan. Tahap kebosanan telah diiktiraf JKKK Tanah Malaya, Borneo Utara dan Kepulauan Timor Leste.

powered by nuffnang~

Sunday, October 9, 2011

i'm not scared, i'm not afraid

I'm not scared of the dark
I'm just scared of what's in it

I'm not afraid of heights
I'm afraid of falling

I'm not afraid of the people around you
I'm just afraid of rejection

I'm not afraid of love
I'm just afraid of not being loved back

I'm not afraid to try again
I'm just afraid of getting hurt for the same reason

2 comments:

-cinonetchan- said...

I'm not afraid of hunger
I'm just afraid of no one to accompany me to eat...haha boleh wat ayat gitu?? :D

gile menggagau aku cari orang teman aku makan, malam last aku kt ymca dow...ko r xnak temankan... :P

ape2 pn thanx padel..haha

padilchan said...

haha~

xde hal lah. no harm. next time kite makan sambil membakar tangan agi. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails