BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Anda terlalu ceria dan gembira. Inginkan sesuatu yang bosan dan mampu menggugat keceriaan anda serta menyebabkan anda berasa bosan dan tidak bermaya. TAHNIAH~ Anda telah tiba di blog yang benar-benar bosan. Tahap kebosanan telah diiktiraf JKKK Tanah Malaya, Borneo Utara dan Kepulauan Timor Leste.

powered by nuffnang~

Tuesday, February 14, 2012

mari membebel~

1. Tolong jangan menunjukkan kebodohan anda secara keterlaluan.


2. Orang memang dah tahu anda bodoh tapi anda masih mahu menunjukkan kebodohan anda.

3. Adakah anda bodoh (sombong)?

4. Kadang-kala aku terasa dipimpin oleh sekumpulan orang bodoh (sombong).

5. Dan kadang-kala aku terasa aku memimpin sekumpulan orang yang bodoh (sombong).

6. Tapi mungkin aku yang bodoh sebenarnya.

7. Sekarang aku hanya mampu ketawa.

8. Haha~

::Nota kaki:: Aku sudah malas membaca akhbar~

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails