BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Anda terlalu ceria dan gembira. Inginkan sesuatu yang bosan dan mampu menggugat keceriaan anda serta menyebabkan anda berasa bosan dan tidak bermaya. TAHNIAH~ Anda telah tiba di blog yang benar-benar bosan. Tahap kebosanan telah diiktiraf JKKK Tanah Malaya, Borneo Utara dan Kepulauan Timor Leste.

powered by nuffnang~

Friday, March 5, 2010

hanya tulisan

Hari-hari aku selalu terfikir,

"wah, sonotnye jadik si pulan si pulan!!"

"kalu la aku dia kompem idop aku gumbira"

"aku lah diva!!!" (mencurik ayat ted)

"nape la aku tak cam si jenab tu"

tapi semakin lama aku fikir, semakin aku terasa lebih baik menjadi diri sendiri. ya diri sendiri!!! sebab apa?? aku gembira hidup begini. jalannya mudah tidak bersegi, walupun sekali dua hidup aku berduri.

dengan bangganya

aku tetap

Mohamad Fadzil Abd Rahim

be yourself!!!

Always be a first-rate version of yourself, instead of a second-rate version of somebody else!!!
~ Judy Garland

Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn't do than by the ones you did. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor, catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.
~ Mark Twain

aku sudah hampir ke penghujung.

6 comments:

Ted said...

i like thiz entry...hehe~

nAmeLeSs said...

OMG~ aku suke ayat Mark Twain tu... kem salam kat die..

"u'll be more dissapointed by things u didn't do than the ones u did"

menarik... rase cm nk cube... =)

nama yang baik said...

this e3 really inspiring..haha

gud luck key in data dlm spss!!
gabate padil!!

Anonymous said...

chaiy0k2 padil!!! :P

padilchan said...

~Ted~

u like my entry??? i like u... haha~

~nAmeLeSs~

20 years later kamu akan menyesal kerana tidak bersetuju dengan cadang aktiviti outdoor aku.. haha~

~arieos~

thanks...

:: c.i.n.O.n.e.t ::

huhu~ mari la membantu aku...

Anonymous said...

nak sangat membantu kamu...
tapi dah lupe r gune spss...hoh0ho..
sori dear... :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails