BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Anda terlalu ceria dan gembira. Inginkan sesuatu yang bosan dan mampu menggugat keceriaan anda serta menyebabkan anda berasa bosan dan tidak bermaya. TAHNIAH~ Anda telah tiba di blog yang benar-benar bosan. Tahap kebosanan telah diiktiraf JKKK Tanah Malaya, Borneo Utara dan Kepulauan Timor Leste.

powered by nuffnang~

Monday, March 8, 2010

sayangku tak normal~

yesterday

aku melayani sayangku

setelah sekian lama aku meminggirkannya

baru aku sedari sayangku tidak normal

sayang~

you make me sad and i was wondering why...

what could be wrong with you sayang

please sayang~ please please me...

till now

i've done anything to make you normal again but my brain is totally fried

exhausted with your karenah..

duh~

sesiapa yang hebat guna spss, marilah membantu aku yang sudah buntut buntu ni... aku butuh pertolongan kamu T.T

1 comments:

Dark Crusader said...

Buntut spare aku tarak...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails