BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Anda terlalu ceria dan gembira. Inginkan sesuatu yang bosan dan mampu menggugat keceriaan anda serta menyebabkan anda berasa bosan dan tidak bermaya. TAHNIAH~ Anda telah tiba di blog yang benar-benar bosan. Tahap kebosanan telah diiktiraf JKKK Tanah Malaya, Borneo Utara dan Kepulauan Timor Leste.

powered by nuffnang~

Friday, November 12, 2010

kenapa aku benci karaoke~

kenapa aku benci karaoke?

yay~ aku ditempat yang ke 286. Top 300

haha~ jawapannya mudah. kerana aku pekak tone aka tone deaf. bak kata juri-juri akademi fantasia, "off key la. cuba lagi tahun depan". dan dalam bahasa pasar yang kasar, "hey, ko nyanyi sumbang le wey. suara keldai lagi sedap".

memang tugas aku menyumbangkan lagu setiap kali berkaraoke with my family. so if berkaraoke, aku lebih gemar menjadi penonton @ nyanyi dalam hati je dari melalak tak tentu pasal. tapi kadang-kadang tu layan gak. pedulik ape aku. haha~

so korang nak berkaraoke depan laptop@pc??? ~klik sini~

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails