BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Anda terlalu ceria dan gembira. Inginkan sesuatu yang bosan dan mampu menggugat keceriaan anda serta menyebabkan anda berasa bosan dan tidak bermaya. TAHNIAH~ Anda telah tiba di blog yang benar-benar bosan. Tahap kebosanan telah diiktiraf JKKK Tanah Malaya, Borneo Utara dan Kepulauan Timor Leste.

powered by nuffnang~

Friday, November 26, 2010

new life new story (ku berharap)

representasi berbeda

perspektif sama

dari

sains kesihatan bersekutu

ke

kejuruteraan awam dan alam sekitar

langkah aku perlahan

tapi bersyukur

aku masih mampu melangkah

haha~

4 comments:

Anonymous said...

gud luck, lmbt takpe asal langkah ada... setiap kejayaan bermula dr langkah pertama, ho3

Anonymous said...

slm..weh gdluck... :P
nnti if rajen aku g mlwat ko k kt sne.. :P

nama yang baik said...

masih dalam bidang yang sama kot. haha

sekurang2nya, still OSH. hahaha =0

gud luck wey!!

t kalo aku balik parit kaspan batu pahat aku lawat ko... haha

Wanie Aziz said...

clap3x!
good luck padil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails