BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Anda terlalu ceria dan gembira. Inginkan sesuatu yang bosan dan mampu menggugat keceriaan anda serta menyebabkan anda berasa bosan dan tidak bermaya. TAHNIAH~ Anda telah tiba di blog yang benar-benar bosan. Tahap kebosanan telah diiktiraf JKKK Tanah Malaya, Borneo Utara dan Kepulauan Timor Leste.

powered by nuffnang~

Wednesday, February 9, 2011

ketam penyebab mandul

ketam boleh menyebabkan kemandulan terutamanya kepada lelaki. saya yakin anda mampu memikirkan kenapa dan saya yakin fakta ini tepat.

haha~

skemA gile ayat aku. tapi ade aku peduli. sebelum terlambat aku nak mengucapkan Selamat Tahun Baru Cina kepada semua orang cina di Malaysia dan di dunia ini terutamanya kepada Dr Chan, Mr Tee, Leong, Owen, Gin Chong, Lee, Chong dan bla bla bla (lupe sey nama diaorang).

kay, back to business. ade ke business??? haha~ aku just nak share this picture je.


selamat memerhati dan selamat mendalami. sekian~

6 comments:

Ted said...

mendalam...walaupn last2 hati 2 dh xsama, tp of dat person turn kpd kita balik, adakah hati itu masih lg dlm keadaan yg sama?

Faizzoth van der MoFa said...

Ape jadah ketam xder kena mengena dgn gmbar ? Mati-mati aku ingat ader gmbar ketam...

Ted said...

[Faizzoth] padel mmg suka buat idop org complicated...haha~

padilchan said...

[ted] you know la. propa mesti lebih. tapi pasal hati nie ak nak cite kat ko live@secret recipe KLCC... haha~

[Faizzoth] haha~ aku tau ko cuak sebab ko suka makan ketam...

Ted said...

yeah! i'll be waiting for dat...dah lame xmkn caramel cream cheese...huhu~

Faizzoth van der MoFa said...

[Ted] dia mmg camneh...Haha !
[Padel] Ketam ? biler mase plak...aku suke bebola ketam jer kot...LOL !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails