BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Anda terlalu ceria dan gembira. Inginkan sesuatu yang bosan dan mampu menggugat keceriaan anda serta menyebabkan anda berasa bosan dan tidak bermaya. TAHNIAH~ Anda telah tiba di blog yang benar-benar bosan. Tahap kebosanan telah diiktiraf JKKK Tanah Malaya, Borneo Utara dan Kepulauan Timor Leste.

powered by nuffnang~

Wednesday, April 13, 2011

aku vs cheretosinosis

semenjak dari dua hari lepas aku diserang cheretosinosis.

sangat tidak senang duduk dibuatnya.

huhu~

yang keluar dari belakang sama je dengan yang keluar dari depan.

sampaikan otak aku salah mentafsir fungsi anggota berkenaan.

haha~

starting next week my life will totally change

and

i hope my life gets better.

much much better than last few years.

insyaAllah

and

lastly

GOODBYE PARIT RAJA. HELLO MANTIN!!!!

2 comments:

Ted said...

mati2 aku ingat itu adalah scientific term masa ko mula2 bgtau...

baek2 ber-LI...ingat pesan aku, jangan nakal2...nak nakal bley, tp tggu aku, aku nak join same...haha~

Anonymous said...

aku pun same ted...ingatkn pebende la penyakit yang mamat ni dapat...huu


same gak...selamat LI...kalo de mse aku turun melawat...nak tgk ko jadi pegawai keselamatan..ahakss!! :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails