BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Anda terlalu ceria dan gembira. Inginkan sesuatu yang bosan dan mampu menggugat keceriaan anda serta menyebabkan anda berasa bosan dan tidak bermaya. TAHNIAH~ Anda telah tiba di blog yang benar-benar bosan. Tahap kebosanan telah diiktiraf JKKK Tanah Malaya, Borneo Utara dan Kepulauan Timor Leste.

powered by nuffnang~

Sunday, May 1, 2011

KLIA 2 Project~

time to get serious. haha~ serious la sangat.

ok sekian lama menghilang akhirnya kembali. haha~ aku mula merapu. in this entry i just wanna summarize my life (for 2weeks) dalam bentuk point-point sahaja. malas menaip sudah~

1. aku semakin hitam. tona kulit aku menurun dari #FFC3AA kepada #2D221E (untuk mendapatkan kefahaman yang lebih jitu sila rujuk gambar di bawah)

2. for your information, sekarang aku telah menjadi safety and health traniee (just for 3 month, but hope i will get work right after that) di sebuah syarikat pembinaan negara WCT Construction Sdn Bhd. Projek baik punya, KLIA 2.

3. dari parit raja aku berpindah ke mantin (mantin memang vogue) dan dari mantin aku berpindah ke salak tinggi. haha~ so now aku duduk di taman dahlia salak tinggi. dekat dengan rumah nana wooo tapi tak pernah jumpa dia lagi. haha~

4. my body still trying to cope dengan masa bekerja aku. monday to friday from 7.30am to 5.30pm (lately till 6.30pm) and saturday from 7.30am to 1.00pm (for sure aku akan balik jam 1 NO EXCUSES)

5. today 1 mei, labor day. so aku bercuti. haha~ kuala kangsar tetap di hati!!!!

SELAMAT HARI PEKERJA

7 comments:

~ said...

moga terus sukses, bnyk kn doa n ingt Allah. Pasti brjaya. Insyallah.

-hitam menjadikan ko lbey macho.

Faizzoth van der MoFa said...

Nampak beno menipunya psai tona warne tu.... Btw...member aku duk Tmn Bunga Raya, Salak Tinggi...selalu gak aku ke sane...ciou !

nama yang baik said...

good. safety tu.

buat kerja elok nyek =)
ada kekosongan as safety ambik jr ko nie. hik hik

padilchan said...

::~::

thanks

::Faizzoth van der MoFa::

kau tu yang sombong. xpernah nak text aku.

::nama yang baik::

haha~ tengok la dulu how. cam tough jua. tapi dari segi masa la.

Faizzoth van der MoFa said...

Aik...sape yg text ader suatu hari ahad tu pastu org tu tgh hang out kat Sunway ? Senyap jerk...

padilchan said...

sape hang out kat sunway wey??? xajak pun sey. aku dop kuale je ahad lepas.

Faizzoth van der MoFa said...

Sunway pyramid lor... sape lg, AHE loorrr...bukan ahad lepas, ahad yg berape kali punye lepas ntah...Hakhakhak !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails