BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Anda terlalu ceria dan gembira. Inginkan sesuatu yang bosan dan mampu menggugat keceriaan anda serta menyebabkan anda berasa bosan dan tidak bermaya. TAHNIAH~ Anda telah tiba di blog yang benar-benar bosan. Tahap kebosanan telah diiktiraf JKKK Tanah Malaya, Borneo Utara dan Kepulauan Timor Leste.

powered by nuffnang~

Sunday, May 22, 2011

isteri mu, isteri ku lain

Salam & Selamat Sejahtera.

First time for this month, aku greet people properly. In this entry aku mahu bercerita mengenai satu topik yang sangat hangat sekarang iaitu isteri mu isteri ku jua. mula-mula mari lihat gambar dibawah ini.

padilchan bergambar dengan isteri orang

Baiklah terdapat dua isu yang akan aku kupaskan di sini berdasarkan tajuk perbincangan yang telah diumumkan tadi.

1. Kenapa obvious sangat perbezaan warna tangan aku. Adakah aku terlebih buat tanning di bahagian tangan ataupun aku telah mengalami proses pembakaran suria (sunburn).

2. Aku sudah kurus dengan kehilangan 2 inci = 10 kg. Bagaimana aku lakukan? cabaran 14 hari yogurt nestle. haha~

Sebagai konklusi bagi tajuk ini, aku menyimpulkan isu ini memang perlu dikupas oleh para cendiakawan dan ilmuan tersohor di dunia ini untuk meningkatkan lagi tahap pengetahuan mereka tentang isu perbezaan warna kulit dan penurunan berat badan. Sekian, terimalah kasih saya.



p/s: Padilchan Junior menitipkan belasungkawa kepada famili Abdul Hakim Bin Mohd Kamal (owner blog Telurdibasuh) yang telah kembali kerahmatullah pada 19 Mei 2011 bersamaan 15 Jamadilakhir 1432H. Al-Fatihah~

6 comments:

Anonymous said...

gle itam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


wakakakakakakkakakaka :P

Faizzoth van der MoFa said...

Rolf !

1. Dah tau berbalam psai aper xpakai baju lengan panjang ?

2. Yogurt ? CalCium kah?

3. Mane gmbar ko bersama Roslan Shah?

Faizzoth van der MoFa said...

4. Tertinggal plak.... OooOOOoo..sebab neh ler ko bataikan appoinment dgn kitaorg...hakhakhak !

Anonymous said...

weh kalo dh tau lengan tu belang itam-puteh cam zebra tak payah r kuo jalan2 pkai baju lengan pendek sgt..

Anonymous said...

sirius ilang 10kg????xcaye...lalala~
tgk depan mate baru aku caye...so cpt2 holiday ngn ted kt sini.. :P

heart by heart.... said...

eh..tapi nampak kurus cikit ler..padil, ehehe btOl ke follOw cabaran yOgurt tue jadik mcm tu?? hohohoho

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails