BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Anda terlalu ceria dan gembira. Inginkan sesuatu yang bosan dan mampu menggugat keceriaan anda serta menyebabkan anda berasa bosan dan tidak bermaya. TAHNIAH~ Anda telah tiba di blog yang benar-benar bosan. Tahap kebosanan telah diiktiraf JKKK Tanah Malaya, Borneo Utara dan Kepulauan Timor Leste.

powered by nuffnang~

Wednesday, April 7, 2010

ada apa pada nama???

salam~
(very 1st tyme i greet properly in my entry)

Disebabkan terlalu bohsan menaip, mengedit dan memikirkan ayat bahasa melayu yang paling indah untuk penulisan penyelidikan tahun akhir aku, aku telah membuat sesuatu yang sia-sia. People said that your name says about your character and personality. Jadi aku tanpa membuang masa (eventho' tengah buang masa) aku analyze all name yang selalu digunakan dan aku guna. Hasil kajian yang diperolehi adalah seperti berikut

Persis ayat thesis Bab IV dan Bab V
“Padil”

Semua orang sukakan kamu kerana sikap kamu yang cukup peramah. Jadi teruskan sikapmu itu agar kamu disukai dan tidak mendapat musuh.

“Fadzil”

Mereka di sekelilingmu suka mendengar apa yang kamu perkatakan. Hulurkan bantuan pada temanmu kerana kamu memang hebat dalam bab tolong-menolong (monolog: kepochi exctly).

“Mohamad Fadzil”

Kadangkala sikap kebodohan boleh menambahkan keceriaan antara kamu semua. Selain itu kamu cuba bersikap advance dalam hidupmu (monolog: ayat apekah ini?? & advance le sangat).

“Mohamad Fadzil Abd Rahim”

Kamu bukan seorang yang pintar. Tapi peduli apa orang lain fikir. Yang penting ialah kamu berani menyuarakan pendapatmu dan ini menunjukkan kamu juga berakal (monolog: aku tau la aku xberapa cerdik pastu ayat akhir xyah la mengampu).

“Mohamad Fadzil bin Abd Rahim”

Jangan ingat semua temanmu itu satu kepala denganmu. Oleh itu, kamu tidak perlu selalu memberi peluang kepada orang lain mendahuluimu dalam apa jua perkara (monolog: kene jadik penjual ikan la nie yek???).

“Padilchan”

Jangan ingat semua temanmu itu satu kepala denganmu. Oleh itu, kamu tidak perlu selalu memberi peluang kepada orang lain mendahuluimu dalam apa jua perkara (monolog: wow~ pelik sama cam name penuh).

“Padilchan Junior”

Mengimbangi pelajaran/kerjaya dengan cinta bukan perkara mudah bagimu. Mungkin ia terjejas sedikit tapi jangan panik sangat kerana ia tidak akan berpanjangan (monolog: betoi tu sgt susah).

and last but not least,

“***”
aka panggilan di rumah haha~

Kamu suka kekasih misteri. Cubalah cari kekasih yang mudah difahami dan kamu akan merasa kebahagiaan bersamanya daripada kamu asyik menggaru kepala bersama kekasih misteri (monolog: kene carik yang xmisteri yek??? huhu~ xbesh la...).

p/s: i like yang akhir sekali~

2 comments:

Anonymous said...

hoho..aku ske yg akhir 2... :P


cane nk jadi kekaseh misteri ye???huuu..

ezza said...

aku gelak guling2 bce yg las skali tu.haha.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails