BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Anda terlalu ceria dan gembira. Inginkan sesuatu yang bosan dan mampu menggugat keceriaan anda serta menyebabkan anda berasa bosan dan tidak bermaya. TAHNIAH~ Anda telah tiba di blog yang benar-benar bosan. Tahap kebosanan telah diiktiraf JKKK Tanah Malaya, Borneo Utara dan Kepulauan Timor Leste.

powered by nuffnang~

Tuesday, April 6, 2010

Ekspedisi Taman Negara

::entry2entry marathon::

last weekend, aku join ekspedisi taman negara... nuting much to tell ya... anyway aktiviti separa lasak yang aku lakukan sepanjang weekend tersebut adalah seperti berikut:

persis soklan xm la pulak ayat aku

Rapid Shooting
penyebab T707 aku lemas lalu terpaksa menerima rawatan intensif

Ekspedisi Bukit Terisik @ Ekspedisi "Santai Bodoh2 Jew"
puncak tertinggi adalah 344m dari paras laut... sian aku tengok kengkawanku yang kelelahan

Night Jungle Walk
yehaa~ can see kancil n rusa live dari bumbun...

Canopy Walk
nope bad la but hate end of the track... apekah?? tetibe dari aras yang tinggi terus turun bawah guna tangga... dur~

Santai Lubok Simpon
persis Hutan Amazon

More picture??? Just belek my facebook then tunggu my colleague tag my face yek... haha~

::HAPPYoMETER:: 4/5

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails