BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Anda terlalu ceria dan gembira. Inginkan sesuatu yang bosan dan mampu menggugat keceriaan anda serta menyebabkan anda berasa bosan dan tidak bermaya. TAHNIAH~ Anda telah tiba di blog yang benar-benar bosan. Tahap kebosanan telah diiktiraf JKKK Tanah Malaya, Borneo Utara dan Kepulauan Timor Leste.

powered by nuffnang~

Tuesday, April 20, 2010

aku menangis~

all about tyme~

seawai 7.15 pagi aku berbaris.

8.30 pagi kaunter tiket buka.

almost 90 minit aku dalam barisan.

tak bergerak. tak berganjak.

mempertahankan hak aku.

hampir berputus asa.

akhirnya

aku menangis!!!

haha~

xde la... after plus minus 100 minute aku berbaris penuh kesabaran

i got my number giliran untuk mengambil tiket

bayangkan berbaris jam 0715

number giliran aku 097

wtf... jam berapa perlu aku mula beratur semata-mata untuk mendapatkan number giliran 001

tyme nie i olredi got my tiket!!!

very nice experience, beratur bersama2 tourist yang laen semata2 untuk mendapatkan tiket limited edition (only 1800 tickets per day) Wat a lucky day!!!

tengok tag aje... yang laen xyah observe... thanks~

p/s: more picture please check my facebook. my friend olredi upload it. thanks.

2 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
padilchan said...

apekah?? dah kene delete...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails