BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Anda terlalu ceria dan gembira. Inginkan sesuatu yang bosan dan mampu menggugat keceriaan anda serta menyebabkan anda berasa bosan dan tidak bermaya. TAHNIAH~ Anda telah tiba di blog yang benar-benar bosan. Tahap kebosanan telah diiktiraf JKKK Tanah Malaya, Borneo Utara dan Kepulauan Timor Leste.

powered by nuffnang~

Tuesday, December 7, 2010

jangan buat aku ketawa II

salam. selamat menyambut maal hijrah 1432 (betul ke kiraan aku nie). aku berharap semoga semua bahagia dan baik-baik saja sepanjang tahun baru ini. ok back to business, semalam aku terima satu miss call aka panggilan rindu dari satu nombor yang tidak dikenali. lepas beberapa puluh minit kemudian tergeraklah hati aku untuk menayakan empuya nombor tersebut siapakah gerangan beliau. so aku dengan penuh sopan pun sms.

"salam. leh tau nie number sape???
anyway kenapa miss call tadi"


then after beberapa minit, aku pun terimalah balasan dari nombor tu.

"nie miera ke?"

argh, sah-sah salah nombor nie. terlintas kat fikiran aku. so aku pun bertindak mengabaikan sms tersebut (bazir kredit wooo, lebih baik aku sms orang lain). aleh2 dalam setengah jam kemudian (tyme nie aku dah nak tido... ngantuk weh... makan banyak sgt semalam), aku dapat satu lagi sms dari nombor tu.

"sorry lupe jawab salam... wsalam"

(--") ... terus speechless. aku yang pelik atau beliau terlalu bersopan. jangan buat aku ketawa~

korang rasa tidak kelakar? ada aku kesah. haha~

7 comments:

~ said...

huhuhu~

Ahli Bina Badan said...

hahaha...klakar gle~

padilchan said...

::Ahli Bina Badan::

weh name ko dah tukar le... skrang dah jadi Phua Chu Ted... harap maklum... (penukaran dilakukan setelah mendapat pekenan majlis perundangan kerajaan timor leste)

Faizzoth van der MoFa said...

Lol...Aku pon dah penah kene...tah sape plak dul dajal bg no aku....Beria2 mamat tu nk ngorat....hak3x !!!

padilchan said...

::Faizzoth van der MoFa::

lupe lak, ari tu aku ada tulis number ko kat toilet mane tah... haha~

ain said...

klaka2... mengikut pengalaman ain la kan. ade 2 kemungkinan... die mgm sala no @ maybe jugak die saje2 buat sala no... nak ngorat ko kot. haha. aku tawla sbb aku pena buat jugak. haha

Faizzoth van der MoFa said...

Tp yg selalu ditulis tu menawarkan ~ttteeeetttt~...Hahaha !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails