BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Anda terlalu ceria dan gembira. Inginkan sesuatu yang bosan dan mampu menggugat keceriaan anda serta menyebabkan anda berasa bosan dan tidak bermaya. TAHNIAH~ Anda telah tiba di blog yang benar-benar bosan. Tahap kebosanan telah diiktiraf JKKK Tanah Malaya, Borneo Utara dan Kepulauan Timor Leste.

powered by nuffnang~

Friday, December 24, 2010

life update~

Allah peliharakan Sultan
'Nugrahkan dia segala kehormatan
Sihat dan ria, kekal dan makmur
Luaskan kuasa, menaungkan kami
Rakyat dipimpini berzaman lagi
Dengan Merdeka bersatu hati
Allah berkati Johor
Allah selamatkan Sultan

haha~ tetiba mula entry dengan lagu bangsa johor. ini bukan menunjukkan yang aku telah bertukar kerakyatan negeri. aku tetap orang perak wooo. kejo yop kejo~ more story akan menyusur kemudian. aku tengah ketandusan ayat-ayat cinta yang sesuai.

update: lepas aku baca kembali entry ini baru aku perasan yang aku telah jadi more and more skemA. haha~

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails