BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Anda terlalu ceria dan gembira. Inginkan sesuatu yang bosan dan mampu menggugat keceriaan anda serta menyebabkan anda berasa bosan dan tidak bermaya. TAHNIAH~ Anda telah tiba di blog yang benar-benar bosan. Tahap kebosanan telah diiktiraf JKKK Tanah Malaya, Borneo Utara dan Kepulauan Timor Leste.

powered by nuffnang~

Wednesday, December 8, 2010

QWOP - hilarious game ever

korang handal dalam acara acapan balapan terutamanya lari 100meter? adakah korang memang sure yang korang pandai sangat acara tu? serius? kalau camtu try this game. then baru cerita balik kehandalan korang kat aku.

klik sini [Olympic Game]

haha~ serius hilarious tahap dewa gaban ke-10

aku main game nie sampai terlentang. bodohnye orang. kaki lembik. xsekolah. haha~

this entry contains hidden text

9 comments:

~ said...

payah nye nk lari, huhuhu

Anonymous said...

hahahahahahahhahaha...lawak gile pelari aku....lembik gile kaki cam sotong...hahahahahhahahahaha


thanks ko mnggembirakan hari tensen aku... :P

padilchan said...

::cinonet::

haha~ tensen kenapakah???

Anonymous said...

penah ke aku tensen bende laen slaen keje aku padel.....uhukkk!! :(



jge diri k..kasi kurus sket..haha :P

Faizzoth van der MoFa said...

Lari mengundur apakah?

Faizzoth van der MoFa said...

Rekod terbaek stakat ini 28.7 metres. Mau bukti mintak okay..

padilchan said...

::Faizzoth van der MoFa::

haha~ nie mesti kes xde keje kat opis... tu yang dok layan menatang nie...

~ said...

ko main game ni sampai terlentang yew, huk3..

Faizzoth van der MoFa said...

Well, u noe me... Huhuu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails