BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Anda terlalu ceria dan gembira. Inginkan sesuatu yang bosan dan mampu menggugat keceriaan anda serta menyebabkan anda berasa bosan dan tidak bermaya. TAHNIAH~ Anda telah tiba di blog yang benar-benar bosan. Tahap kebosanan telah diiktiraf JKKK Tanah Malaya, Borneo Utara dan Kepulauan Timor Leste.

powered by nuffnang~

Sunday, April 18, 2010

memikirkan masa hadapan...

salam~


it's tyme for me untuk memikirkan mengenai masa hadapan aku... (selama ni xpenah pikir n insaf, haha~)...

but before dat when abis viva aku akan cuba mendeletekan beberapa perkara dan manusia yang hanya mendatangkan masalah dan tidak membawa erti dalam kehidupan (so guys if ak dah lupa korang dalam tahun tahun mendatang maknenye korang leh blah dari idop aku)... haha~ ayat agak kejam tapi kejam agi if korang tikam orang dari belakang rite... wah aku sudah start bebel...

"According to recent forecasts, members of the class of 2010 are going to earn less money in their first year of work than 2009's college graduates--and 2010's grads are among the likeliest in recent history to continue living at home with parents."
sedang asyik membelek-belek yahoo! news suddenly aku terbaca satu artikel yang hampir menarik minat aku untuk terus membaca. paling tak boleh blah ayat "continue living at home with parents", salah ke?? for me, nothing wrong with that. bak kata orang kampung aku, kill two birds with one stone. mencari kehidupan sambil berbakti.

*to be continued...


entry tanpa motif exactly just wanna to kill some time wif dis stupid stuff.

1 comments:

padilchan said...

kalu korang tunggu sambungan entri ni, itu bermakna korang memang xde mende lain nak buat... so get a life lo*er!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails